Wednesday, September 24, 2008

Msn-konversation med jämlike

Hannes säger:
BANGBANG!
[angie] vi är överallt säger:
HANNAH MONTANA!
Hannes säger:
Händer brushaan?
[angie] vi är överallt säger:
är så jävla bajsnödig, men jag väntar så att det blir extra skönt
Hannes säger:
Hahahahaha

Några minuter senare

[angie] vi är överallt säger:
fan jag har fortfarande inte gått å bajsat, STARKT!
[angie] vi är överallt säger:
å jag känner verkligen hur skönt det kommer bli när jag sitter där å läser the damage done
[angie] vi är överallt säger:
åh va skönt det ska bli!!!!
[angie] vi är överallt säger:
jag ser typ framemot det


Det är bara ANG som kommer undan med sånthär beteende samtidigt som hon är av det kvinnliga könet och då alltså har en snippa. Kärleksmussla kan det också kallas.
Eller framstjärt. Eller pennvässare. Eller hallongrotta.
Jag har inte sett ANGS snippa.
Men jag har sett hennes mens.
Den befann sig på en tampong hon slängde vid vårt tält i roskilde.
Det var mycket/fasansfullt/hemskt/obarmhärtligt äckligt.

Så äckligt att Axel fick mig att kvälja av tanken på den på dagen vi skulle åka hem från Roskilde och jag satt och hade svullet bakfylleutseende.
Han berättade, med målande adjektiv, om hur jag stoppade in den i munnen och tuggade samtidigt som mensen spred sig "som en löpeld över tungan".
Han har ett annat sätt att äckla mig på också.
Den går inofficiellt under namnet "den ryska sjömannen"(Wärtahamnen jag vet Erik).
Jag lämnar resten åt fantasin.

9 comments:

Anonymous said...

det stavas väl framstjärt om jag inte har helt fel? Jag är rätt vidrig, men som man brukar säga i "the wild west",: Take it or leave it!

Hannes Asplund said...

Jo. Jag har alltid haft problem att stava det.
Nu har jag ändrat felet.

Enevroev said...

Blev du stjärrad när du chattade med Ang? Eller såg du kanske skärnor? Har du fått dig ett stjut på sistone?

=P

The Artist Formerly Known as King Kolo said...

Har inget minne av den incidenten du nämner.

Och när vi ändå är inne på ordmärkeri: "obarmhärtligt"?

Anonymous said...

Det var bara stjärt jag hade problem med Karl. Trodde du förstod det. De andra sj-orden klarar jag av. Din jävla fitta.

KingKolo -
Den gjorde jag med flit.

Enevroev said...

Jag tror inte på dig Hannes. Och var inte så grov i munnen, en fågel kommer att bajsa i den då när du sover.

Anonymous said...

jag bajsar i din mun när DU sover, Erik!

Anonymous said...

Vad har jag med det här att göra?

Anonymous said...

Jag vet faktiskt inte, det lät bara bra.