Monday, September 15, 2008

Inlägg med låg nivå

Åt röbeta igår. Med smör på.
Det syntes i min avföring idag som hade en tydligt röd nyans.
Antingen var det röbetan, eller så hade mina rövbölder spruckit.
Men då det inte var blod i mina kalsonger förutsätter jag att det är röbetan som varit i farten igen. Man har ju hört att man kissar rött om man proppar i sig röbetor så detta kändes mycket märkligt. Lukten var som vanligt och konstistensen på mitt bajs var slemmigt med ändå relativt hårt.

Ska det VARA så på detta sätt?

6 comments:

mallan said...

vad går du på igentligen?

Chris said...

Haha, du börjar likna en karaktär som killinggänget spikat ihop.
Avföringsrapporter är grymt, men du måste hålla det lite mer cleant.

Anonymous said...

Det var väl samma nivå som vanligt på det här inlägget.

Anonymous said...

TOOO MUCH INFORMATION hanzibel

Kerstin said...

Du kommer aldrig att toppa din snormakaron hur du än försöker.

Anonymous said...

Intressant att detta inlägg får så många kommentarer.