Monday, September 22, 2008

Ris med jasmin i.

Det är något som gjort mig besatt av jasminris.
Tror det var när jag testade kebab med ris.
Enda sen dess har jag haft cravings efter just jasminris.
Hela tiden, varje jävla dag. Om någon skulle ringa mig klockan 05.00 på morgonen och erbjuda mig en smörgåsbord med bara jasminris och såser skulle jag tacka ja.
Kanske tacka ja (eftersom någon kommer då säkert kommer vara rolig och
ringa så tidigt annars, inga namn nämnda (Erik Eneroth)).
Men jävla jasminris alltså. Besatt är jag.
Nästan mer besatt än vad Charlie Switzerland är av Lasse Winnerknäck.
Men bara nästan.
Ska nog koka en gryta sen och bara "pig out" som Stewie skulle sagt.
Bada i jasminris.
Kan man göra så?

3 comments:

Anonymous said...

basmati...

Anonymous said...

Jag skulle väl aldrig? =D Och det om Carl är sant, han är en sjuk man....

Enevroev said...

Men jag då?