Thursday, January 8, 2009

Sådärja

Nu börjar jag skriva här igen.
Palla norgebloggen.

Såg ni Salem på grammisgalan?
Han hade bytt frisyr men var fortfarande lika oskön med sin för stora jävla kavaj.
Vilket tönt. Byta frisyr (till en ännu fulare frisyr) bara sådär, jävla nolla.
Så kan man väl ju inte göra?

Idag har jag klippt mig. Det blev bra och kort.
Snygg-Hannes ska man kalla mig nu.
Typ som Idol-Hannes, fast snygg.
Att kalla mig snygg-Hannes är det nya Obama.

Sen tog vi farväl av Ebba som ska flytta till London.
Jag önskar henne lycka till.
Ät fish'n'chips med remououoladsås. Det är got.
Döda Amy Winehouse också. Eller hennes hår.

Söndag far jag tillbaka till kleptomanen och hennes bitch Patrik.
Ska bli skojigt värre. Får köpa med mig snask och andra goa grejer.

Nu ska jag gå på toapeletten och nöjesbajsa.
Det innebär att man bajsar utan att behöva det, bara för att det är skönt.
Gärna sitta länge också med en god serietidning.

Andra favoriter är stressbajsa (springa hem och kasta sig på stolen i ren panik)
och finbajsa (tända värme eller stearinljus och ha på sig fina kläder, välkammad frisyr osv)

Sådärja. Blogg is back.

7 comments:

Anonymous said...

haha good to have you here. garvade ockå ihjäl mig åt salems förstora kostym, och han såg ut som en dvärg utan sitt hår.
jag har kört stressbajs hela veckan. kräksjukan är det nya hannes. inte obama. hannes.

The Artist Formerly Known as King Kolo said...

Skönt att se att du håller samma höga nivå som tidigare. Makes me happy.

Anonymous said...

Kolo - Du räcker inte upp handen?

Anonymous said...

Varför startade du en norgeblogg överhuvudtaget?

Anonymous said...

Loke - Dum idé om att man kan blogga ihop med någon.

Anonymous said...

That´s what i´ve been trying to tell you!

Anonymous said...

bildbevis på att du klippt dig vill vi ha!!!