Wednesday, May 13, 2009

17:e blaj

Jag ær verkligen inte nationalist. Jag har knappt någon som helst fosterlandskænsla.
Visst, jag kanske smygheilar ibland men då ær det bara før att det ær så kul att heila.
Inte før att jag tror på det, så mycket.
Hur som havre.

Idag fick jag gå och træna på att gå i 17:e majtåg med barnen vilket vi ska gøra imorrn, på riktigt. Som jag sa skiter jag verkligen i sveriges kultur, kungahus, historia etc.
Ændå kændes det fan inte okej att gå dær och vifta med norska flaggan samt mumla med i
"ja vi elsker". Det kændes lite som att jag var hagamannen.
Att jag var otrogen utan jag sjælv direkt ser på det som otrohet,
men jag vet att det jag gør ændå ær fel så fel.

Jag kanske skulle ta och fira den svenska nationaldagen med dunder och brak istællet.
Ær det någon som vet nær den ær?

3 comments:

sara said...

haha
den är 6 juni (vi dansar bal då, enda anledningen till att jag vet!!!)

Anonymous said...

Sara är den största nazisten världen skådat...

Enevroev said...

Att du kände dig som Hagamannen kanske beror på att du ÄR Hagamannen!!!?!!