Tuesday, May 5, 2009

Gårdagens citat

Jag såg på "infør eurovision song contest" igår. Om ni bortser från hur enormt gay det var av mig så tænkte jag bara citera Marie serneholt som satt med i juryn och bedømde alla lænders låtar med inlevelse.

De visade Ungerns bidrag och deras musikvideo.
Denna:


Såhær sa Marie om videon:
Den var fantastiskt bra!

Hon anvænde, helt utan ironi, ordet fantastiskt. På riktigt.
Det tyckte jag var intressant. Hon ær tydligen så dum i huvudet som man tror.

Angående videon undrar jag varfør Ungern fortfarande ær kvar i nittiotalet?

Tacka vet jag Tyskland:


Nu - back to work.

3 comments:

sarre said...

marie eller vad fan hon nu heter är fan dum i huvudet och äcklig som fan på köpet!

Axel said...

du menar tillbaka till 70-talet?

Anonymous said...

Anrikt