Monday, May 4, 2009

Case of the mondays

Rubriken ær tagen från Office Space (som har børjat bli en favoritfilm of mine) før er som inte vet det. Se den. Eneroths - speciellt ni.
Fast ni har væl taskigt omdøme som vanligt.

Bra dag idag. En næsblod och en spya hitills.
Jag øverdrev med antibakteriell gel. Men det gør jag varje dag før att jag gillar nær hænderna bli lena. Øverdrev kaffekonsumtionen idag också. Som vanligt.

Har lust att lista mina hamburgerrestaurangfavoriter.
1. Donken (alla gånger)
2. Max (Den ær egentligen bara god før att den kopierat donken)
3. Sibylla och dylika gatukøk
4. Alla som inte finns i Sverige
5. Vanliga restauranger (typ Steve's, Harrys eller nåt)
10. Burger king (Verkligen sæmst, ful personal också)

Och varfør kommenterar ingen længre?
Pærlor åt svin.
Svin med svininfluensan.

6 comments:

The Artist Formerly Known as King Kolo said...

Jag har ju kommenterat! Känns som märklig kritik, när du själv har kommenterat ett av mina senaste tio inlägg.

Och jag vet att det inte var riktat till mig, men skriv det då. This agression will not stand, som The Dude säger.

Loke said...

Du är så jäkla långt bort, man glömmer ju så lätt...

Hannes said...

King - Jo. Jag vill bara ha och inte ge såklart.
Sen har du fan fått inlægg om dig sjælv flera gånger nu så kommentarer ær lite overkill.
Men jag ska bættra mig.

Loke - Ær det du som ær Mr 100%?

Kerstin said...

Jag känner mig lite träffad, brukar vara bättre på att kommentera. I will be better.

Eneroth said...

Jag tänkte inte

Enevroev said...

Du tror inte jag sett Office Space? Gå och bli överkörd av en backhoppare eller nåt!