Tuesday, May 12, 2009

T-Trakasserier

Nej jag stammar inte som Adam.
Men jag höll på att rensa mina sms nyss och upptäckte ett sms från Theresia som jag tror att jag glömde att uppmärksamma i bloggen.

Såhär löd det:
Skickat 19-Mar-09 00.44
"Jag är hemma nu tuss. Det var en myskväll ikväll.:)
du är sötast i hela världen och bara min. :)
jag älskar dig fantastiskt. Pussar."


Jag tror inte hon råkade skicka fel.
She wants me.

Jag hade kul hemma fö övrigt.
Kanske skriver om det nån gång men just nu vägrar jag helt enkelt.
Dock kan jag säga att System of a downs syndrom hade sin första inofficiella spelning i lördags hos Adam. Där missade ni nåt.
Den första officiella vet jag inte när den blir.

5 comments:

Unknown said...

det här var också kul. men bara för att du drev med att adam stammar. har undrat varför ingen gjort det innan..jag har bara gjort det bakom ryggen på honom.

sara said...

haha jag lovar att det är dig hon vill ha ;P

att du kom hem var fett värt!! jag filmade lite när SOADS spelade om du skulle vilja ha?

riktiga Adam. said...

Värd kväll,bra film,t-trakasserier.

Hannes said...

Tack ickestam-Adam før respons.
Det var væl inte så svårt?
Nu fick jag lite bloggarglædje igen. Stammande borde man alltid reta folk før.

Sara - Menart.
Verkligen vill ha!
Men lægg upp den på fejjan.
Vi har ju en grupp dær.

St(ada)m. -
Vært då. Den borde du blogga upp.
Jag vill nå ut till alla med min konst. Lægg åtminstonde ut stambeatboxen!
Den var fan KING!

Enevroev said...

Det var kul att släpa upp dig för La Scalas trappa!