Tuesday, June 30, 2009

1000 episodes

1000 inlägg på den här bloggen nu.
Storhetsvansinne nu.
Storhetsvansinne och en jävla prestationsångest att skriva något fyndigt.
Det är fan inte kul att skriva när man bara krystar fram något.
Jag är typ som Esh.
Fast jag tar inte uppehåll på ett år när jag har en svacka efter 2 veckors mediokert bloggande.

Men kan börja med att publicera en sak jag höll på att fylla i under hela Osloresan.
Det är Vivicas så kallade "hatlista".
Det blir väl en hat-matlista kanske men ändå.
Här är den, detta är alltså saker som vivica verkligen hatar:
Ketchup
Sylt
Saft
Isglass
Korv (Falukorv är dock okej)
Köttbullar (Bara mormors är bra nog)
Skinka (ska vara tunn så den går sönder)
Gelatin (på tårtor)
Pizza
Öl
Nudlar
Bacon
Banan
Äppelpaj
Äppelmos
Senap
Gurka
Risifrutti
Marmelad
Kanel (Bara under jul är det okej)
Kaffe
Bearneisesås
Marsipan
Mandelmassa

Det är alltså typ alla saker som jag älskar (undantag gurka) som Vivica hatar.
Fråga mig inte varför jag gjorde en lista, men lite sjukt är det ändå.

Kommer mer när jag har fått my shit together.

Har jag missat något Vivica?

4 comments:

The Artist Formerly Known as King Kolo said...

Men vad ska man äta om man inte äter något av det där? Det finns ju typ ingen mer mat som är god.

Grattis till tusen. I alla fall tio av inläggen har varit riktigt bra.

Hannes said...

Och dem har du snott från mig och gjort om till dina 10 bästa.

The Artist Formerly Known as King Kolo said...

Rätta mig om jag har fel, men är inte "de" ett bättre ordval i den meningen?

Hannes said...

Språknazist.