Sunday, June 28, 2009

Snart hemma

Så jävla lite inspiration att skriva nåt i bloggen.
Kommer inte på några grova skämt om michael jackson heller.
Mer än att han satte på en skiva med Salem och dog av musiken. Haha jättekul, not.

Ska bättra mig när jag kommit hem till Sverige igen.
(Lägger upp så att Axel kan skriva "när kommer du hem egentligen?")

Kanske kan bli någon form av sammanfattning av Oslo.
Om jag orkar. Får prestationsångest i förhand.

Men idag ska jag lämna nyckel och säga adjöken till min ytterst gode vän Camilla.
Kommer suga hårt.
Imorrn ska jag fixa massor skitärenden där allt kommer gå fel.
Min sociala skräck över att ringa okända människor är inget jag kan skylla på nu.
Måste bara säga upp elen per telefon samt adressändra på banken.

HÄJ!

4 comments:

The Artist Formerly Known as King Kolo said...

Nästa helg är jag i LKPG. Ska vi leka då?

Hannes said...

ooookaaaj.

elias said...

Man ska faktiskt inte sparka på den som ligger... med barn.

Axel said...

När kommer du hem egentligen?