Thursday, June 4, 2009

Vidriga stanker

Prickig korv! (Värst är folks fingrar efter att de rört prickig korv)

Alla andras fjärtar (FRAMFÖRALLT Tommys, de är omänskliga)

Kylskåp.

Mitt rum efter att jag och Anton har haft "fettokväll"

Ölburkar med fimpar i.

Snus (tyckte detta var en god doft innan jag prövade två samtidigt.

Pesto (pastasås ska dessutom vara RÖD! HÖR NI DET!)

När man öppnar färdiglagade köttbullar (Why fislukt? Why?)

Människor i burka* (Det är lukten som är äcklig eller konstig, inte människorna. Är inte rasse.)

Jägermeister.

Axels morgonandedräkt (Frågan är om inte Loves är värre, Kerstin?)

Kalles kaviar.

När man hållt pengar eller nycklar i sin hand lite för länge.

Enerötternas mamma.

Er tur igen. Fyll i de jag glömt.


* Här dansar herr burka både vals och masurka!

8 comments:

Enevroev said...

Den andra och sista är ju samma. =|

Eneroth said...

Vodka blandat med vita bönor?

Och Pesto är GOTT!

The Artist Formerly Known as King Kolo said...

Hannes andedräkt. Alltid
Hannes rum.
Hannes säng.
Hannes datastol.
Hannes kläder.
Hannes skor.
Hannes hår.

ANG! said...

känns som om jag kan ha nåt å göra med jägermeister..?

Hannes said...

Axel - Du är så himla omogen.

ANG - Ja det är ditt fel.

Loke said...

Hannes humor...

Kerstin said...

Svårt att komma på dofter som inte är så uppenbart äckliga, som typ slaktavfall, vitlökssvett och alla Loves fisar.

Vitpeppar, det luktar fan inte hallon.

mallan said...

Det finns RÖD pesto Hannes så kan du göra RÖD pastasås. Bra va?