Thursday, June 25, 2009

Len

Jag ælskar verkligen att ha lena hænder.
Torrlena ska de vara. Det gick bra med tvål. Ænnu bættre med diskmedel.
Bæst ær nær man tvættar hænderna med tvål och det finns en blåstorkare.
Då brukar hænderna bli obeskrivligt hærliga.
Bættre æn så kunde det inte bli.

Tills jag upptæckte antibakteriell gél.
Den anvænder men efter att man byter bløjor før att inte dø av bakterihærd på hænderna.
Alkoholen sugs uppå i hænderna och torkar hunden på ett sætt att de blir på grænsen till flagor.
Precis så vill jag ha det men efter førsta gången jag fick prøva gélen from heaven har jag inte kunnat få tillbaka den førsta rysande kænslan.
Så dærfør børjar min førbrukning av detta ta helt av.
Nu tar jag så mycket att huden inte klarar av mer.

Jævla knarkarfasoner.
Måste hitta något ænnu værre att badda hænderna med.
Eld eller nåt.

No comments: