Tuesday, February 12, 2008

Behöver hjälp

Inte psykisk eller så.
Nej jag har nämligen en lucka under juli-månad i mitt nyårlöftehets.
Vad ska jag göra denna månad?
Jag hade ingen chocklad på hela månaden men den är för lätt.
Samtidigt skulle jag bara fuska om jag befinner mig i roskilde just då.
Ni vet snickers osv.

Så jag behöver nu alla som läser denna skits hjälp.
St John, BrorAxel, BrorLove, BrorLoves Kerstin, Enerötterna, Ebba, Hugestam, ANG, Theresia(NÖJD NU!)
och ni andra som jag glömt eller som bara läser halvhjärtat.

Skriv ett eller fler förslag på vad jag ska göra varje dag eller inte får göra varje dag.
Det får gärna vara dumdristigt då jag redan har massa "inte får äta eller dricka" eller "måste träna varje dag".
Sen väljer jag ut de bästa och lottar eller har omröstning.
Det blir skojsigt.

Bara för att folk inte ska vara dumma i huvudet så kan jag ge er alla bestämda löften.

Januari: Ingen Munchies
Februari: Inget godiois
Mars: Inge alkohol
April: Ingen Läsk
Maj: 100 situps/armhäv varje dag.
Juni: Löpa varje dag ca 45 min
Juli:
Augusti: Ingen glass
September: Ingen snabbmat
Oktober: Inget kött
November: Inget snacks
December: Ingen julmust förrän på julafton

Kom ihåg att det ska kunna genomföras på Roskilde (Om jag nu åker dit).

Nu tänker jag inte blogga förns det är massor kommentarer.
Minst tio iaf.
Ett blogg-hiatus som sagt.

TILLÄGG:
DÅLIGA FÖRSLAG ELLER FÖRSLAG SOM LIKNAR ALLA ANDRA MÅNADER TAS BORT.
"Vanliga" kommentarer också.
I'm fucking serious you bitchassholemotherfuckers

27 comments:

The Artist Formerly Known as King Kolo said...

Inte besöka mer än en sajt på Internet om dagen.

Anonymous said...

Ingen onani.

Eller inte länka något från Aftonbladet på en månad.

Anonymous said...

-Inte lyssna på Metal.
-Inte spela actual coach.
-Inte duscha...usch.
-Gå och lägga dig senast 11.30 varje dag.
-Damsuga ditt rum varje dag

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Enevroev said...

Seriöst, jag röstar för ingen onani. Du kommer bli cräjjzääää! =D

Anonymous said...

träna! spring o kom i "form" observera "form"! och varför har du tagit bort två inlägg på förslag? hmmmmmmmmmm...

Hannes Asplund said...

Ingen fattar.
Kom med bra förslag som jag inte ska eller har gjort.

Och de borttagna inläggen var pga av datastrul så det är egentligen ett inlägg, som var uselt.

Det var nåt med bacon på min skjärt under sexualakten.
Theresia får en ny chans om hon vill.

Anonymous said...

Kullerbytta fem gånger om dagen är ju fortfarande ett bra förslag ;) Det eller ingen dusch skulle vara skoj =)

Anonymous said...

Blogga varje dag om ett okänt demoband från någon håla. Med utförliga Strage-recensioner. Alternativt lära sig en ny fras varje dag på ett främmande språk, tex italienska, persiska eller latin.

The Artist Formerly Known as King Kolo said...

Inte radera en enda kommentar.

Anonymous said...

ingen msn

Anonymous said...

ANG:
"Det får gärna vara dumdristigt då jag redan har massa "inte får äta eller dricka" eller "måste träna varje dag.""

Bättre än träna kan du väl komma på?
Fråga: Ska jag ta ditt förslag som en pik?
Isåfall ska jag döda dig.

Anonymous said...

Hälsa trevligt på ALLA du möter när du är out and about, blir kul på roskilde tänker jag.

Anonymous said...

jobbig månad att ha "ingen glass" höhöhö annars kan du väl ha att se på aktuellt varje dag eller att inte få se på roliga serier

Anonymous said...

varje gång någon säger ditt namn så måste du göra en balettpiruett. michet fint.

Anonymous said...

Du kommer i alla fall hitta på någon egen sak, ditt kräsna lilla arse (obs! engelska)... Testa att inte blogga under en hel månad, den du...fast man skulle nog sakna dina snormakaroner.

Anonymous said...

Nej jag kom på en bra! Du ska göra precis allt som Lollo säger under hela jäkla juli. Alla som inte tycker att detta är det bästa förslaget dör om det dricker gammal mjölk...

Anonymous said...

Nej jag kom på en bra! Du ska göra precis allt som Lollo säger under hela jäkla juli. Alla som inte tycker att detta är det bästa förslaget dör om de dricker gammal mjölk...

Anonymous said...

Ingen koffein whatsoever. Kaffe, red bull inga uppiggande drycker alls.

Enevroev said...

Hannes, vad sägs om att du försöker vara vänligare mot dina kära föräldrar som huserar dig. Bjud ut dig, var hjälpsam, kärleksfull och social. Det tror jag blir en bra utmaning!

The Artist Formerly Known as King Kolo said...

Gör alla 1000 punkterna på CP-listan!

Anonymous said...

jag vet en sak som ær sjukt svår att avstå från just på festivaler...inget sex...fast det skulle iof førstøra i princip det allra roligaste med festivalen så jag røstar ned mig sjælv...hmm ska tænka ut nåt bættre...vi måste snacka vidare om roskilde:)/dj rajna

Anonymous said...

Slå din mamma på stjärnten och vänta på reaktion.

Anonymous said...

Skriv blogginlägg som genererar massor av comments och försök slå rekord varje dag

Ät och drick bara sådant som är efter bäst-före-datum, iofs inom ät-kategorin men absolut en utmaning.

Anonymous said...

K: Du behöver inte överdriva...
PS. Alla kan dö, jag har bestämt mig.

Anonymous said...

DU behöver överdriva..