Friday, February 15, 2008

Omröstning

Topp 5 är klar. Nu ska alla rösta.
Bara en gång.
Blir det lika mellan två bestämmer jag.

Här är alternativen:

Inte lyssna på Metal. (Undantag festival såklart)
Den skulle suga hårt.

Göra 5 kullerbyttor varje dag.
Den skulle suga hårdare.

Blogga varje dag om ett okänt/underskattat band från någon håla.
Den skulle vara kul.

Hälsa trevligt på ALLA du möter när du är out and about.
Den skulle alla andra gilla.

Göra en sak från CP-listan varje dag, filma spektaklet och lägga upp på bloggen såklart.
Den är min favorit.



Vote or die!

10 comments:

The Artist Formerly Known as King Kolo said...

Först!

CP-listan så klart.

Anonymous said...

CP LISTAN SJÄLVFALLET.

Anonymous said...

CP-listan!

Hugin said...

Jag fastställer att CP-listan är det bästa alternativet. Välj den, VÄNTA!!!... Gör det.

Anonymous said...

CPLISTAN!!! Speciellt att anordna VM i aids =)

Anonymous said...

Undrar vilken det blir.

Anonymous said...

kullerbyttan<3!

mer bara ebba said...

CP-listan finns inget annat alternativ säg till när du går med i AA, jag vill också lära mig supa ordentligt...

Anonymous said...

det är inte så kul att rösta när alla andra resan röstat på samma. dock tror jag att du kommer misslyckas så hårt på cp-listan så att jag vill se dig försöka.

samtidigt känner jag mig inte så sugen på att rösta då mina förslag togs bort i föregående inlägg. dööh. men jag har ju lovat att stödja dig, så cp-listan får det bli.

Enevroev said...

CP-listan såklart. För övrigt har Teresia fel, klart du skulle klara det!