Sunday, February 3, 2008

Morrmorr

En rolig sak är att man alltid ska till mormor om man varit ute kvällen innan.
Det är nåt sjukt över det där. Som att mamma ger mig ett straff för att jag dricker några öl.
Och tackar man nej får man dåligt samvete. Även om man håller på att dö av bakfylla.
Dock är det inte så nu. Nu vill jag ha sju sorters kakor, kaffe, tårta, efterrätt efter tårtan, kaffe och kaka efter efterrätten efter tårtan osv osv.

För övrigt hade jag en sjuk dröm.
Sångaren i Sahara Hotnights (som i drömmen var mycket snyggare äni verkligheten)
hade blivit vår hemhjälp här i lambohov. Och gjorde ett, minst sagt, dåligt jobb.
Tappade saker och varit allmänt stirrig.
Hon var trevlig iaf.

Nu spelar pappa: Hits from the bong-beatet av cypress hill där nere.
Låten visade sig senare vara Son of a preacher man.

4 comments:

Anonymous said...

Asum låt ju...

Anonymous said...

Hits from the bong är bra jag håller med.

Anonymous said...

Har inte Sahara hotpants en sångerska?

Anonymous said...

Nej.