Tuesday, February 5, 2008

Lite mer hat för dagen

Finns mycket att ta upp.
Mången irriterande ting.

Duvor.
Fy fan för dem. Om man får välja ETT djur att ta bort skulle det vara dem.
Flygande cancerråttor.

Brev från AMS.
Först blir man lite upphetsad.
"Kan de ha hittat nåt jobb åt mig månne?"
Sen minns man.
"Nej just fan, de suger ju på det"
Sen ser man.
"Jaha de undrar om jag fortfarande vill vara inskriven hos dem för att man inte ringer varje vecka och meddelar att man fortfarande inte har ett jobb"
Sen tänker man.
"Hur fan kan jag hata dem så mycket?"
Av alla brev jag fått från dem har 95% varit av denna typ.
Gott!

Vädret.
Vår eller vinter eller bara allmänt sugit väder
Bestäm dig!

Köer.
Jag säger som Cartman:
"The lines, they're everywhere. I HATE LINES!"

Butiken Store.
Världens sämsta namn på en butik.
Ungefär i klass med Reklambolaget med mottot:
Vi gör reklam.
Fantasin flödar!

Min mobil.
Sms-minnet sträcker sig till kanske 3 sms.
Sen är den full och ska tömmas.

Adecco.
När man väl är nere på stan så får det väl ta och vara öppet.

Mitt nyårslöfte denna månad.
Jävla sockersug. Jag hatar det.


Så, nu mår jag lite bättre igen.
Dags för en Jalla-yougurt.

3 comments:

Anonymous said...

är det inte socker i yalla?

Anonymous said...

Drickyoghurt äger!

Anonymous said...

HAN! äger.