Thursday, February 21, 2008

Hemma igen

Jag har varit i eskilstuna på andlig resa, sådär finna sig själv liksom.
Jag träffade faramir och farfareth, BrorLove och Kerstin samt kusinen Per.
Per förlorade stort mot mig i GTA2. Jag ljuger inte.
Vi lärde oss samtidigt att klona i videoprogrammet vegas.
Lägger nog upp nån skit sen.

Idag var jag på bio med Charlie Alptopp. Vi såg Dylanfilmen. Det var kul.
Sen pratade vi i bilen om 2girls1cup. Det var kul.

Jag förstår också nu hur jobbigt det är för alla tjejer när killar inte fäller ner toasitsen.
Det var en mycket obehaglig känsla mot skinkorna. Ingen borde få uppleva det.
Så hädan efter tänker jag fälla ner sitsen och bli en god kristen.

God natt.

PS. Axel hur gick det mot Milan? Såg inte matchen.DS

2 comments:

Anonymous said...

18-7 till mig, men de kanske var en seger för dig

Hannes Asplund said...

Moralisk seger.