Friday, February 29, 2008

Kortfattat

Var på infomöte på telemarketingföretag idag.

Några notiser:

Sjukt pinsam tystnad när jag och 4 andra satt och väntade på att nån skulle komma och prata.
Allt man hörde var hets från en TV där någon tjej i ett "ringa in"-program babblade om
helgen eller nåt.

En av personerna hade skjärthaka aka rövansikte.
Jag funderade på att fråga om hon verkligen skulle se ut sådär med tanke på första intrycket osv. Jag hade ju åtminstonde rakat mig. Då kan väl hon sluta upp med att sätta upp röven på sin haka.
Men jag sa inget.

En annan hade slips fast han var yngre än mig. Bögt.
Samtidigt hade han sår på sina knogar. Han hade väl misshandlat sin påhittade fru där hemma i pojkrummet.

Dom andra två var bara allmänt gråa i hela sin uppsyn.
Skaffa lite karisma för helvete.
"Jag har tonat håret men det är ingen som sett det hihi"

Hon som jobbade där verkade snäll och glad.
Såg ut lite som en blandning mellan farmen-Christina och Kicki Falukorvsson.
Men hon var trevlig. Så hennes fett har jag inget emot.


Nu fest i bestorp.
Jag har öl. Tack vare K (inte dig Kerstin).

3 comments:

Anonymous said...

Nej, jag skulle inte skaffa öl till dig, däremot skulle jag bjussa på en fläskfilé med fettbea, om du kom hit och hälsade på. Jag har köpt GH 2 nu.

Anonymous said...

Jag håller ju på att skaffa jobb nu.
I April hoppas jag ha råd.

Enevroev said...

Varsågod Hannes. Roligt inlägg för övrigt. Det är roligt när du beskriver människor. =)