Friday, August 22, 2008

Americas funniest home videos

Sitter och tittar igenom gamla filmklipp i min dator och hittar ett mycket märkligt klipp.
Det är ett klipp med kusin Pers första skruttiga videokamera där jag och Pontus har ett street dance-battle emot varandra på en tjockmadrass. Det hela slutar mycket roligt.
Kolla själva:



Det här klippet väcker tre frågor:

Vad är det Per (som då alltså filmar) håller på med för ljud?

Vad är det i vårt fladdrande som skulle kunna liknas vid dans?

Varför kastar jag mig in i Pontus fot på slutet?

Sen måsta man ju bara gilla det faktum att Per bryter ihop i skratt åt vår breakdance men fortsätter bröla sitt målbrottsfalsett med spräckande konsekvenser.
Det är också roligt när man hör Pers skadeglada fnissande efter att jag fått en spark i ansiktet på slutet. Det är vad jag kallar god släkting det.

2 comments:

Anonymous said...

haha swedish funniest homevideo!

Anonymous said...

Tycker Per är inne på helt rätt spår. Skräckmusik passar bra till era dödsryckningar.