Sunday, August 3, 2008

Västervik

Två dagar med underbar sol kan man säga att det var.
Ja fick uppleva all svennekultur jag bara ville.
Höjdpukter under campingen var:

När jag blev dissad av en fjortonårig kille.

När anton slog i huvudet i ett öppet fönster.

När vi började umgås med macke från Nässjö och härmade hans dialekt.
"Tååååååta" (=tårta)

Alla interna skämt:
"Just getting my bronze on"
"Taco taco taco, burrito burrito"
"Hon kanske gillar red bull"
+ massor till som Ebba och co får skriva i kommentarerna.

Vår granne "Dirren" som berättad som sin sons lavemang.

När jag spydde i en buske.

När Tommy ringde och sa att han fixat datan.



Orkar inte skriva mer. Ni får nöja er. SÅ jävla kul var det inte.
Uppsala på onsdag. Jammin'!

2 comments:

mer bara ebba said...

När Theresia kommenterade din bakdel.

När jag hade mitt sälskratt på 25 minuter.

Awsome!

Banan!

Anonymous said...

Och:
You want some TAAANG!