Wednesday, August 27, 2008

CP-läppryck

Det kom en spasm gående igår och bestämde sig för att sätta sig i min överläpp.
Där har den stannat så pass länge att jag har fått en fläskläpp av allt mitt läpp-pillande.
Om man kan våldta en överläpp med sitt finger så har jag gjort det nu. Flera gånger om.
Jag har även givit våldtäktsoffret lite efterslag för att den inte ska minnas vad som hände.
Inget hjälper. Ska jag behöva skära i den eller?
Trött blir man.

Idag börjar också lite inspelning av grovmaterial till CP-listan.
Måste sen installera videoprogram och annan skit först.
Men sen - BAM!

Och just det, klarade teorin idag. För folk som bryr sig.
(Yes Erik!Du kan inte kalla mig KASSlund längre din jävla BM)

3 comments:

Anonymous said...

yaaay, grattis Hannes

Anonymous said...

kasslund

Anonymous said...

Får man köra bil när man har epilepsi i läppen?