Wednesday, August 27, 2008

Han är trevlig den där E-type.

Detta, mina damer och herrar, kan va det roligaste jag någonsin sett i Aftonbladet.
Bilden tillsammans med rubrikcitatet tillsammans med E-type tillsammans med sammanhanget tillsammans med innehållet i artikeln är så in i helskotta roligt att jag får lite problem med andningen mellan mina skrattsalvor.
Hahahaha.

När jag tänker så blir allt lite kul och skrattretande när E-type är med i tidningen.
Men i detta fall så har han ett flertal underbara citat.

1. "Det blir en freakshow"
Ja men då passar väl du in, ditt freak!
Plus att det redan är en freakshow tack vare Charlotte Perellis medverkan.
Man ska också tänka på att han blir upprörd över lite fjuttändringar i melodifestivalen.
Melodifestivalen! Vafan!

2. "Utlänningar ska inte tycka om svenska låtskrivare"
Taget ur sitt sammanhang blir han rasist. Sånt är ju alltid kul.
Att anklaga folk för saker. Lite förtal sådär.
Ändock har han skrivit mycket om vikingar.
Det är ju lite white power över det tycker jag.
Sen är det kul att leka med meningen.
Menar han att utlänningar inte ska tycka OM (alltså tycka de är bra) eller att utlänningar inte ska TYCKA om (anse) svenska låtskrivare?
Jag tror vissa frågor är för svåra för oss mänskliga att svara på.

3. "-Duellerna är mögliga. Vi som hårdrockare fick möta söta lilla Sibel. Vi hade ingen chans. Det här gör det ännu tuffare och mer orättvist för artister och låtskrivare"
Mögliga? Hur menar han då? Växer det grönvitluden mossa på dem?
"Vi som hårdrockare" är kul också. Är det alltså det E-types musik kallas.
För Poodles är ju inte hårdrock. Det är ju bara bögt.
Sen det faktum att han fortfarande är bitter över en förlust i m-festivalen säger en del.
Stackarn kan inte ha mycket att leva för.


Nu kanske alla undrar varför jag sitter och läser sånhär skit?
Det är så att jag är homofil som älskar att göra barn, fast i fel hål framför melodifestivalen.
Därmed är artiklar om detta som knark eller porr för mig.
Då har ni svaret på det. Era jävla heteron! Fyfan säger jag! Tjej och kille!
Vidrigt!



1 comment:

Anonymous said...

ja yes 0 comment. why? lol ne men alltså ärli älskar bloggen me du du får fan fan uppdatera varje dag så kär är jag i den den ligger på fav.! ne men a gå hem å sov då ska däck nu herrå"!""##"#"!!!