Thursday, August 14, 2008

Hur tänkte de där?


Kan vara den sämsta reklamen någonsin?
Det gör reklam för att deras godaste hamburgare har blivit dyrare och inte längre är en big deal så att man kan få den för tio om man köper bigmac och co för 1000 kronor.
Det är ju som att sj skulle göra reklam som säger:
Nu höjer vi priserna - igen!
Eller.
Signalfel och förseningar - det nya svarta!

Sen lär väl donken sänka igen och alla tänker:
"Ååh den kostar 10 igen, jag tar 50 stycken cheese tack!"
Jag har varit på donken lite för många gånger tror jag
som faktiskt blir upprörd över en sånhär sak.

Detta, mina damer och herrar och Erik Eneroth, är dagens i-landsproblem.

3 comments:

Anonymous said...

De kör samma reklam som Hästens sängar. "Skynda dig att köpa en säng innan prishöjningen." Den är ju på riktigt, och helt sjuk.

(Wow, min första helt genomseriösa kommentar.. det går ju inte. Prutt! Såja...)

Anonymous said...

langarfitta where are you?

Anonymous said...

Dagens fettoproblem, mr. Plaza. Skaffa ett jobb och sluta ät hos fienden!