Friday, August 22, 2008

Sköna fredag

För mig som jobbar och sliter arslet av mig hela tiden, varje dag, är det extra skönt med helg.
En annan har varit på det där stället som Anitra Steen har med att göra. Köpte till och med malt/humlebrygd dessutom.
Den var ny, säger ni. Fuck you säger jag.

Idag har jag varit på himnabadet och dödat getingar.
Jag fick använda mig av mina praktiska kunskaper och tillverka en flugsmälla av silvertejp och tre pennor. Resultatet blev mycket bra och kriget mot de vidriga flygfäna slutade lyckligt.
Massmord, folkmord, rensning - kalla det vad du vill du.
Ebbas mördarskills var bra men inte alls i klass med mina ninjareflexer.

Fick lite skatteåterbäring från förra årets fritidspraktik idag som en trevlig överraskning på posten också. Gillar det där med skatter. Ska nog börja betala sånt nån gång.
271 kronor! Sug på den! Jag bjuder, laget runt!

Imorrn ska jag träffa gamla goa Martin och lumparpatrik för lite öl i någon park.
Sen ska vi träffa Charlie som då varit på Jesus winterdäck.
Han har en orginell röst den där Lars.
Lite släpigt hes sådär. Ungefär som Cornelis W, Thåström, Lundell, Dylan och Cash.
Sånt är ju härligt. När de hittar en egen stil och gör nåt nytt av det.
Heja Lasse - you go girl guy whatever.
Ett extra plus är ju att han är ginger också...

Nu blir det slappa deluxe.

2 comments:

Anonymous said...

Sick!

Anonymous said...

åh jag vill också öla med martin och putte!!!((obs kommer du ihåg patrik patéblöjat..var fan kom det från?))hahahahahahaha/Rajna