Sunday, August 31, 2008

Kräftor och sånt

Kräftskivan i fredags var kul och spårade som vanligt.
Alltid händer nåt hysteriskt när jag, Eneroth den äldre blandas med större mängder alkohol.
Bland annat blev det en ny Tejp vs hair. Och ja, den är filmad.
Sen åt jag kräftor det var gott. Det ni!

Igår med uppsala reggae-gänget var mycket skoj.
Anton och hans tjej Terese gick hem tidigt som vanligt för att knulla med varandra, tror jag.
Troligtvis var det så. Att de skulle knulla. Ha samlag med varandra.
Men jag kanske har fel, de kanske var trötta eller hade aids eller nåt.
Knulla kan de ju göra hela tiden. Så det är ju inte säkert att de knullade.
Även om det finns en stor risk för att de knullade.
Nog om deras möjliga knullande nu.

Vi andra gick mot staden och sjuka Prybil gick hem. Starkt att han höll ut så länge ändå. Mycket starkt. Vi andra var kvar och gick till 55an där vi mötte Britta, Martin, Robin och Marcus.
Där hade vi kul och sen gick vi till Maxim (dit du aldrig går frivilligt eller medvetet) för att dansa eller nåt sånt.
Sen kebab och taxi hem där jag ringde Carl och sa att han var definitionen av hat.
Idag mår jag bra, som en ny människa med bubblande mage.

PS. Anton och Terese brukar KNULLA!

4 comments:

Anonymous said...

tack för infon om hur din mage mår efter diversesprit, kräftor, öl och kebab! :) bubbleboy

Anonymous said...

Lagen/praxis/normen/Adol Fittler kräver en mer uttömmande beskrivning av fredagens händelser. Med film givetvis!

Sug på!

Anonymous said...

Kul att du säger att du älskar mig när du är full, men att Carl är definitionen av hat. STOLT!

Jobbigt att detta är det sista du hör av mig då jag kommer säga upp bekandskapen med dig... Maxim är ALDRIG okej Hannes din stofil

Anonymous said...

Vi knullar mest för att vi kan göra det när vi(jag) vill, hur vi(jag) vill och hur många gånger vi(jag) vill. Ha!