Saturday, December 29, 2007

Bank-&-mat

Vad är det med gamla människor vid bankomaten?
Hur lång tid kan det ta egentligen?
Man står där i kön och ska ta ut en hundralapp (surt ihoptjänad) men får vänta i kanske 5 minuter för att kärringen framför har glömt sin kod sen tycker att automater är djävulens påfund. Hon vill tillbaka till den tiden då man använde byteshandel.
"Du får en en stor knippe spannmål om jag får den här mjölkkossan" eller nåt.

Nån gång ska jag kroppstackla. Jag ska!
Sen ge henne alla mina pengar.
Bara för att få lite inre tillfredställelse.

Det eller som K.Eneroth uttryckte det:
The 55:an Massacre. Fast med en fogsvans, motorsåg är för lätt och smärtfritt.

3 comments:

Anonymous said...

En vacker dag min unge herre.......

Kram bankomat tanten.

Hannes Asplund said...

I'm shaking...
Bring it on särskrivande anonyma bitch!

Enevroev said...

Haha, sämre kan någon knappast vara. Bankomatkön: The Massacre. =)