Sunday, December 23, 2007

Erik Eneroth won't come out of the closet.

Konversation på msn nyss:

Eneroth säger: Jag gillar dig
Hannes säger: Hur menar du?
Eneroth säger: Jo men asså som mer än en kompis...
Hannes säger: eh...hänger inte med här riktigt nu...
Eneroth säger: Nej men alltså du är så snygg, liksom sexig och sådär
Hannes säger: va!?
Eneroth säger: Du hörde, jag gillar manliga kroppar, helst svettigt med hår
Hannes säger: Driver du med mig nu?
Eneroth säger: Nej...jag är kär i dig, jag vill bli din sexuella slav. nuuu!
Hannes säger: Men jag är alltså inte homo...
Eneroth säger: Snällaaaa!? Jag är ju nyfiken. Jag kan undergiven om det känns bättre.
Hannes säger: Du larvar ju dig bara...
Eneroth säger: Nej, jag vill ha snoppar i min mun. Gärna idag.
Hannes säger: Skärp dig Erik. Jag säger till din bror.
Eneroth säger: Gör det! Han kommer inte tro dig.
Hannes säger: Jag kommer publicera detta på min blogg...
Eneroth säger: Nej snälla gör inte det jag är inte redo ännu att komma ut...
Hannes säger: Ok jag lovar, jag lägger inte ut förns du säger till
Eneroth säger: Tack, vad sött va dig!

7 comments:

mer bara ebba said...

och du ska vara en kompis;)

Anonymous said...

Synd bara att jag inte stavar sådär dåligt Hannes, du var full och kåt, vi fattar... Puss

Hugin said...

Hehe, Hannes du är en sån sympatisk och förstående människa! Grattis till vinsten i genlotteriet!

Hannes Asplund said...

Eneroth, kom inte med enkla bortförklaringar nu som stavning osv.
Du kränker ju bara dig själv, ännu mer.

Anonymous said...

Här kommer ett utdrag:


Eneroth säger:
Är du full?
Hannes säger:
Lite må jag säga
Hannes säger:
MÅÅÅ jag säga


Eneroth säger:
jag lyssnar på Kent
Eneroth säger:
Hagnesta Hill ftw!
Hannes säger:
BUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eneroth säger:
nej
Eneroth säger:
Hagnesta Hill är cool
Hannes säger:
BUUUUU!!!!!!!!!
Hannes säger:
Svikare
Hannes säger:
De e såna som du som gör Kent stora
Hannes säger:
De e såna som du som gjorde förintelsen möjlig
Eneroth säger:
haha
Eneroth säger:
jag mår ändå inte dåligt
Hannes säger:
Fy fan
Eneroth säger:
Ditt fyllo


Hannes säger:
jag kan iofs ta bort din comment


Hannes säger:
nej du kommer bli elak
Hannes säger:
vill inte göra en ebba mot dig


Hannes säger:
du sa ju att du kommer knäcla
Hannes säger:
vågar inte då

Anonymous said...

Det är roligt att du kände dig tvungen att motbevisa.

Anonymous said...

Tack for intiresny Blog