Wednesday, December 26, 2007

haha

Eneroth sa...

Bra Hannes, använd svenska wikipedia som källa... Och en dvärgplanet är ingen planet. In your face!

--------------------

Enevroev sa...

Här får jag backa upp bror. Wikipedia är INTE en vetenskaplig källa och om du vore lite mer inläst på ämnet så borde du veta att en dvärgplanet INTE är en planet, eftersom den INTE uppfyller de kraven som ställs för att en himlakropp ska få kallas planet. =D


Frågan här är egentligen vad som mest roligt.
Att de verkligen VET detta eller att de känner att de måste rätta mig fastän de vid det här laget borde förstå att jag kanske inte var så seriös med föregående inlägg.
Men så är det väl. Once a naturare...
Och de kallar oss sammare dumma.
Det är underhållande dock. Mycket underhållande.


Nu får vi se hur de kommer ur denna knipa med hedern i behåll.

2 comments:

Anonymous said...

Inte så seriöst? Då är ju du aldrig seriös, och att Pluto inte är någon planet har inget med naturlinjen att göra, var ju massa prat om det när de ändrade på det. Du som sammare borde väl titta på nyheterna? Du borde iaf tittat på nyheterna, så du inte framstår som så dum...

PS. Karl gick teknik, det är långt ifrån Pluto DS.

Enevroev said...

Du är i sanning ett geni Hannes. "Jag vet! Jag gör ett jättedumt påstående utan att visa minsta tecken på ironi. Sedan kan jag bara säga att jag skojade när jag väl blir överbevisad. Då vinner jag garanterat!"

Allvar, du suger Hannes. Puss.