Saturday, December 22, 2007

Jag och mina galna upptåg på facebook 4

Just nu har jag långtråkigt så jag fördriver tid med att klicka på personers profiler.
Sen så kollar jag deras "relationship status".
Om det står in a relationship eller något annat krångligt klickar jag vidare.
Men så fort jag kommer till nån där det står "singel" så säger jag skräll, oväntat eller Haha ja det kan jag verkligen tänka mig!
Allt detta sägs med en ganska ironisk klang.

Samtidigt som jag säger så tittar jag och pekar på deras profilbild med en ytterst hånleende min.
Jag säger det även om jag tycker att personen är trevlig eller snygg och egentligen borde ha flickvän/pojkvän/HBT-vän.
Jag gick även in på min egen. Gjorde samma sak där.
Lite självironi sådär på småtimmarna.


Det är kul att retas när ingen ser eller kan göra nåt åt det.
Dock kommer min äldre storebror Love hem imorrn.
Då blir det slut på det roliga.
En gång slog han mig så hårt att jag bokstavligen började gråta av smärtan.
Det var ett tag sen. Minns inte riktigt. Typ Juni.

No comments: