Wednesday, December 19, 2007

Nytt blogg-motto

Jag har här några förslag på vad min blogg ska ha för "motto".
Just nu har jag tröttnat på det här med att pappa skrev äppelmelodin.
Mina nya förslag (förväntar mig sjukt många kommentarer):

1. Jag kom, jag såg, jag blev irriterad på det.

2. Att vara irriterad på saker.

3. Jag hatar Salem al fakir.

4. You know what really grinds my gears? (Stulet rakt av från family guy)

5. Hat mot livets väsentligheter

6. Hannes - Så kan man väl ju inte heta? (Min bror Axels förslag)

7. Det skulle bli den beste bloggen i hele våres liv (Min bror Axels andra förslag)

8. Name it - I'll hate it (Min bror Axholes sista förslag, ganska lik nr 1.)


Säg vilken som är bäst eller om ni har eget förslag (bra förslag).
Gör det NU!

PS. Enerötterna - Jag dödar er om ni inte kommenterar nu. På riktigt. Kniv och hugg. DS

18 comments:

Hugin said...

Ettan eller tvåan, fast jag gillar det nuvarande, mest för att ett särmongo i min grundskoleklass hade den som favoritlåt och gick runt och sjöng på den.

Hugin said...

Jag menade ettan eller trean.

Enevroev said...

Hannes. Du suger och jag älskar dig. Hahaha, kul!

Seriöst dock. Jag fattar inte riktigt vad jag ska säga. Kör på alltihop!

Anonymous said...

Eneroev väljer 4 men är seg på det här svåra med att kommentera.

Eneroth | Tallin-cruise 4 januari! - It's just like diamonds! And shit. säger:
Men jag fattar inte!
Eneroth | Tallin-cruise 4 januari! - It's just like diamonds! And shit. säger:
4!

Anonymous said...

ALLA ÄR SJUKTBRA men jag gillade 3 och 1an bäst ^^

Anonymous said...

nummer 1, trés bien!!

Anonymous said...

"Hannes blogg - en dag som Alex Schulman."

Anonymous said...

Till Antsl -
Kan ju vara:
Att vara (som) Alex Schulman (fast inte riktigt där ännu)

Anonymous said...

Lägger min röst på din brors första förslag, men eftersom du gick SAM så kanske jag måste säga att det är nummer 6 (sex). Och ja, det är en siffra också...

mallan said...

Jag hatar Salem al fakir. tycker jag! Det säger så mycket.

Anonymous said...

Salem - hår, hat och makaroner i näsan...

mer bara ebba said...

Hannes jag förstår inte ens på hur du kan fundera på att byta!? Din pappa har gjort historia och det ska visas också:) + alla läser din blogg för att få läsa om hatat till Salem.

hanmedmustaschen said...

Hannes, du vet ju vilken du ska ta. Inget, inget är roligare än bestefar. Således, nummer sju blir det.

Anonymous said...

Inte för att hylla mig själv - vilket för övrigt är en stor hobby - men jag lägger min röst på samma som Han med mustaschen

Anonymous said...

1an. definitivt.

Anonymous said...

"theresia är jäkligt trevlig." kan du ha. "wackojacko" är annars en given favorit. men jag vet inte. det är ju jul snart.

Anonymous said...

Patrik säger:
nja,,på 1.an tror jag nog
--------------
alexandra säger:
men name it- i´ll hate it
--------------
Sofia , säger:
men verkligen ettan eller åttan
--------------
amel ; wake up mr. by-him-self-he's-so-impressed! säger:
Jag kom, jag såg, jag blev irriterad på det.
--------------

Anonymous said...

jag skulle kora pa 7:an, men det ar nog bara for att det ar nostalgi for mig! Men jag gillar det dar med att vara nastan som Alex KJOLman. annars kan du ju ta" jag bloggar for att jag ar sa javla bitter att det var min pappa som kom pa applemelodin och inte jag"