Monday, February 16, 2009

Att skrika i kudden

Det ær vad jag ska gøra nær jag kommer hem.
Skrika i kudden samtidigt som jag spænner alla muskler i kroppen samtidigt.
Æven ringmuskeln.
Sen ska jag måla en bild Barnehage(kukhuvuden-som-borde-styckas-till-bitar-och-malas-ner-till-en-grå-køttdeg-som-sedan-serveras-tillgrisar-med-illaluktande-skabb-)ressursen AS.
Den bilden ska jag sedan torka mig i røven på och elda i øppna spisen.
Askan ska jag spara och lægga i mitt næsta kuvert som jag ska læmna in åt dem.

Så var det med den saken.
Nu ska jag køpa något riktigt onødigt och gott.
Sen hem till kleptomanen, fittpatrik samt EVE 'n' LO.

2 comments:

Anonymous said...

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4429671.ab Något du med din humor borde läsa

Anonymous said...

Vad är det som händer egentligen? Varför tar de dina pengar?