Tuesday, February 24, 2009

Invitationer

De enda inbjudningarna som ær nåt att ha på facebook ær nær det rør sig om
diverse fester (icke alkoholfria).
Ændå får jag sjukt många inbjudningar att gå med i "causes"
eller andra humana projekt.
Senast nu var det något om att folk dødar delfiner i Danmark.
Låt dem dø sæger jag och trycker på ignorera.

Annars kan det vara typ att miljøn ska førbættras.
Ja det tror jag det kommer gøra om jag går med och ær inne på
facebook, sløsar strøm som vi delvis får genom att førstøra miljøn.
Miljøn kan dø sæger jag och trycker på ignorera.

Den sista inbjudningen brukar vara något som bara ska vara lite estetiskt eller roligt.
Att man ska klæ sig i rosa eller nåt liknande før att stødja brøstcancer.
Folk med brøstcancer kan dø sæger jag och klickar på ignorera.
Nej, den var elak.
Folk som tackar ja borde få brøstcancer och sen dø. Så.

Vem førsøker man lura egentligen?
Kommer saker och ting drastiskt førændras før att du klickar på confirm.
Skulle inte tro det din idiot. Hur fan kan du vara så dum i huvudet?

Starta en grupp i verkligheten istællet.
Stæll dig sedan på stan med en pærm och ett fult miljønengagerat utseende och se hur många som går med. Sedan ska du se hur många som tillfør något nær de måste anstrænga sig.
Tror inte lika många skulle "klicka på ja" då.

You heard me.
Sluta bjud in mig till sånt skit i fortsættningen.

Før øvrigt så var den senaste gruppen jag gick med i en grupp som hette BITTER.
Det ær viktigt. Terese? Gå med du med?

7 comments:

Anonymous said...

"Folk med brøstcancer kan dø sæger jag och klickar på ignorera."

Fucking årets citat!<3

Anonymous said...

Alla bjuder in Hannes till ALLT! från och med nu

Anonymous said...

Varför skriver du inte det där på facebook istället?

Anonymous said...

Dærfør att då kommer folk gøra som Eneroth skrev hær ovan.

Anonymous said...

Jag har aldrig varit med i en grupp så mycket. Btw, kom hem snart din jävel.

Anonymous said...

- Hej vi kommer från Greenpeace, vi un...

- JAOOOOOAAAAAAAAAAGAAAAHHAAAA MEDEAGHDGJ

Enevroev said...

Tommy, bra idé! Nästa gång pärmfolk kommer ska jag spela utvecklingsstörd och fisa på dem. Alternativet är att gallskrika, förklara att man är livrädd för pärmar, gallskrika igen och springa därifrån med utpräglad kobensgång.