Wednesday, February 25, 2009

Te

Det sitter en riktig jævla idiot brevid mig.
Han har precis tagit en kopp kokhett te.
Man ser verkligen hur det ryker som om det preciiiiis kokat klart.
Det luktar rætt gott och jag tænker på nybakta frallor med gott, søtt te.

Det som stør mig ær att han sørplar som om han aldrig mer kommer få dricka te igen.
Som om det vore han sista jævla kopp någonsin.
Om det nu ær så jævla varmt att du inte kan dricka det kanske du ska vænta lite?
Eller hælla i lite mjølk.

Sluta sørpla bara! Det stør mig.

Jag tror jag ærvt detta från pappa. Att bli galen på småsaker.
Typ som att åka buss med folk, se på bio med folk, gå på stan nær det ær massor folk.
Osv osv.
Men han har ju skrivit æppelmelodin.
Jag bara påminner alla så att ni inte glømmer.
Ni tar ju aldrig upp det menar jag.

1 comment:

Anonymous said...

Attention whore.