Wednesday, February 18, 2009

Kalla mig CP

Igår såg jag på sportnytt nær de intervjuvade Charlotte Kalla.
Varfør ær hon så stor helt pløtsligt. Hon spurtade i någon oviktig tævling i børjan av 2008 och har levt på det sedan dess, medan hon varit førkyld och inte kunnat tævla på ett år ungefær. Hon har større/længre førkylningar æn brorLove tamigfan.
Hon fick jerringpris (Zlatan borde få varje år enligt mig) och har hyllats mer æn Bruce Springsteen i aftonbladet varje gång han besøker Sverige (3 gånger varje år cirkus).
Jag fattar det inte. Kan hon vinna något mer någon gång? Hur svårt kan det vara med længskidor. Bara att valla som Sunes pappa sen ær saken biff.

Men nog om "you know really what grinds my gears".

Jag fick en impuls som nog bara Carl Alptopp och/eller møjligen Erik Ene førstår.
Den impulsen var att Charlotte Kalla stinker urin.
Kan inte førstå hur det kom till mig men så ær det.
Nær andra luktar svett så luktar hon mørkgult urin som legat till sig i solen.
Så nu kommer jag tro det tills jag træffar henne.

En annan sådan teori jag har ær att Timbuktu har en så kallad avføringsandedrækt.
Att han har førskræckligt dålig andedrækt som bara kan liknas vid fekalier.

Anledningen till att bara Carl førstår sådant hær ær att han brukar vara expert på att hitta på om vad kænda personer luktar, gillar att æta osv.
En gång sa han att Karl Martindahl (en gammal fame factory-produkt) doppade håret i linolja samt rakade sig med en smørkniv på morgonarna.
Det var mycket roligt just då nær Karl M fortfarande var lite i ropet.
Nu ær det mest "le lite i mungipan"-kul.

Men som sagt. Charlotte Kalla luktar kiss.

4 comments:

Anonymous said...

och Zlatan är en jävla bög (eller boeg som du skulle skrivit)!

Anonymous said...

cp

Anonymous said...

pierre, du kan va boeg.

Anonymous said...

Who are you?