Thursday, February 5, 2009

Sjukt sjuk

Har i princip aldrig blivit frisk sedan jag kom hit.
Redan på bussen till Oslo børjade halsen sæga ifrån.
Nu har det iallafall nått klimax iallafall med hosta, tæppta næsborrar och snor i alla dess færger och konsistenser.

Jag som trodde att klimax var førra veckan med en vædligt rinnande næsa och lite halsont.

Hoppas jag får feber också. Det skulle vara fredde på moset.

Det bæsta med att vara såhær pass sjuk ær nær man vaknar på nætter utan att somna om eftersom att man ær tæppt och hostar som om man var i slutskedet av sin aids (man hostar væl mycket då?). Mitt rekord ær att vakna tre gånger under en natt.
Nær klockan sedan ringde kænde jag mig misshandlad i ansiktet.

Hade detta varit under gymnasietiden hade jag ringt sjukanmælan och sagt att jag aldrig mer tænker komma tillbaka till skolan.

Tommy kommer imorgon. Det kommer bli redigt roligt.
Han skulle ha med sig vin och falukorv.
Det ær allt jag behøver før att bli glad.

Nu (fast egentligen inte exakt nu) - hemmåt till Vics och Scouten

No comments: