Sunday, February 22, 2009

Buzz Killington

Erik ær den enda som førstår vad jag egentligen menar med rubriken.
Fråga honom.

Annars ær det bra. Drack øl igår med Patrik.
Det var mycket trevligt men vi kom ut lite sent av nån anledning.
Jag drack 12 øl utan att bli så vidare værst full.
Jag tror ølen ljøg om sin procenthalt.
Det var fan inte 4,7 det dær inte. Snarare 0,7. Promille.
Eller så ær jag coolt och tål hur mycket som helst.
Gick på promenix genom Oslo och tittade på fulla norskar.
Sedan køpte jag cheese. Det smakade gott.
Førsta gången det inte var någon æcklig besk gurka på utan att jag sa till.
Creds till the donk før det.

Imorrn børjar ny vecka. Hoppas på jobb nu nær det inte ær något jævla sportlov ivægen.
HÆJ!

2 comments:

Enevroev said...

Vaddå den enda? Är du helt dum i huvudet eller?

Anonymous said...

%-antalet på ölet anger inte hur mycket promille det är i ölen. men tack ändå. och för att citera en härlig gammal film "död är man först vid 150promille"