Tuesday, February 10, 2009

Back in crack

Dubbel betydelse på rubriken.
Mina fisar børjar komma tillbaka "i min (ass)crack".
Sen ær det andra en flørt med uttrycket/låten back in black.
Det ni.

Anledning till detta lilla uppehåll ær att tommypojken var och hælsade på i helgen.
Och eftersom jag kanske prioriterar mina vænner som faktiskt hælsar på (Hej Erik!) så tænker jag inte ødsla tid på blogg då.
Læs mina gamla inlægg om det ær så jævla segt att vænta.

Tommy och jag hade mycket roligt och åt mycket feta saker.
Højdpunkten var våra løkbiffar med bea.
På tal om bea finns det en ny viktig omrøstning ni borde lægga en røst på.
Inte som brorsans boring boring-omrøstningar iallafall.

Tommy lyckades också skaffa sig ett nytt smeknamn, klumpedunsen.
Han tog bland annat sønder min sæng (och lagade den efteråt), ett vinglas och en potatisskalare.
Fast hellre att man tar sønder saker nær man hælsar på æn att man inte hælsar på alls
(Hej Erik!).

Igår hænde också en mycket mærklig sak.
Jag fick uppdrag (jag ringde och inte de, såklart) på en barnehage.
Jag åkte dit och letade i ungefær en timme innan jag hittade.
Dær ser jag Karin (gammal klasskompis) och sedan Dj Rajna i næsta dørr.
Otippat værre.
Dær har jag jobbat i två dagar nu och kommer jobba imorrn också.
Riktigt kul stælle. Jag målade min klassiska sol som någon unge stal.

Jag brænde mig också på tungan idag nær jag skulle få smaka på riktigt bryggkaffe.
Var visst lite ivrig.
Min tunga kændes som om den var från Australien.

What else?
Jo jag har bestæmt mig før Roskilde.
Vem føljer med? Vi køper biljett i April nångång.

2 comments:

Anonymous said...

WÖPP WÖPP, råkade slå ner en Tv på ett vinglass så golvet sprängdes

Anonymous said...

Eftersom Love redan röstat från vår dator, röstar jag på mitt eget förslag: Per Morberg-lagad bea.... aldrig smakat den men den ser vansinnigt god ut. Särskilt när han tar en soppslev, doppar den i smält smör för att sedan skopa upp en stor slev bea..aarghll..