Monday, February 23, 2009

I-lands

Så sjukt uttjatat ær det. Men det ær så jævla kul att hitta nya I-landsproblem.
Næstan lika kul som att hitta U-landsproblem.
"Fan vad segt, nu våldtar milisen mina barn igen" och så vidare.

Har dock hittat några nya som jag helt sådær bara tænkte ta upp hær.

1. Nær man råkar tappa i tråden till te-påsen ner i det skållheta tevattet.

2. Nær man inte orkar laga någon mat så man skiter i att laga nåt.
Man væljer att inte laga mat, fast man har massor att æta.

3. Jessica Gerdin i På spåret.
Ja, hon ær ett problem. Iallafall før mig.
Får man verkligen komma undan med att vara både albino och ginger?
Jag tycker inte man ska få vara med i TV då.
Særskilt om man inte har timing i någonting man sæger.

4. Finanskrisen.

5. Nær man inte kan logga in på facebook/msn.


Sedan, nu nær jag ær inspirerad, lite U-landsproblem också.

1. Kønsstympning och andra goa grejer.

2. Nær ens mage svæller av hunger.

3. Nær man blir tvingad att våldta sin egen mamma.

4. "Majskorn med lervælling? Idag igen?"

5. "Gud vad jag hatar att trampa på minor."


Syns i helvetets eldar.

8 comments:

Anonymous said...

Hahahah, helt fantastiskt. och sjukt.

Enevroev said...

Den med minor fick mig att skratta.

Anonymous said...

Enorm mun har hon också den där Jessica.

Enevroev said...

Hannes, jag steker lövbiff nu va. Ville bara att du skulle veta.

The Artist Formerly Known as King Kolo said...

Picasso blev rallare - blev överkörd av tåget.

Anonymous said...

hahahah våldta sin egen mamma är ju en hit annars

Anonymous said...

Hannes, jag KÖPTE lövbiff idag

Anonymous said...

"Belzebub Gardens, mind the gap"

Underbar läsning :*