Friday, December 7, 2007

Hon kunde inte bara släppa det...

http://ebbasorenson.blogg.se/1197020488_hannes2.html#comment
Nehe, jag får väl fortsätta då...

1. Ebba sluta blogga är du snäll. Dina uruselt skrivna texter gör att mina ögon börjar blöda av obehag samtidigt som mina intresseorgan sprängs av överbelastning.
Jag menar, äter du ord sen bara spyr upp det på din blogg? Sådär slarvigt kan ju ingen människa skriva.

2. Du har fortfarande inte skrivit svar på varför du först aldrig tyckte synd om mig och sedan helt plötsligt ändrar dig, i samma oerhört välskrivna stycke.
Är det för att du har målat in dig i ett litet hörn månne?

3. Hellre 14 och fjortis sa du. Men du är ju 18.
18 och fjortis. Med ett röv-ansikte.

4. Lycka till med att få arbete sen när du har tagit studenten.
För du kommer ju säkerligen skaffa dig ett riktigt praktjobb på direkten.
Gå till AMS, de är bra på sånt.
Sen när du får du heltidsanställning på ett välbetalt jobb utan att ha pluggat på universitetet kan du säga till mig. Då har du bevisat mig fel att man faktiskt kan få långlivade och bra jobb efter studenten. Säg till mig då.
Just det. Är det kul att gå i skolan? Med alla prov osv?

5. "Jag är även bitter ovh det gillar du!"
Agree to disagree. Jag är bitter och du skrev om det i din blogg.
Men tack för erkännandet.
Jag vet att du älskar min blogg.

Slutligen ett utdrag ur ebbas blogg:

well asså gosh jag är trött idag...well
MEn det kan man vara hell yeah!!!!:P:P
seems faire. well!
men jag tänker liskom att ni inte kan btw veta vad jag kenner då bara jag kan göra det eftershom det är bara mina kenslor och inte era kenslor som ni kenner.jojo jag kenner dem juuuu!!!typ så att man ska förstå.,
jagtror ingen förstår...för jag kenner det., welll
jag tror ni förstår det,.
Ps. Winnerbeck är värsta grym!!hellyeah "Om du lemnade mig nu" asså gosh

weelllll all kärlek!!!,.//ebvba


More to come...

No comments: