Wednesday, March 4, 2009

Fan. Skit. Fuck

Jag har sett mer amerikanska sötsaker. Denna gång var det läsk som gällde
Senaste var det nu Root beer, Snapple och Mountain Dew.
Samtidigt såg jag några popcorn som hette typ:
"Real american popcorn with real butter".
Sånt førstør verkligen min karaktær.
Fan också då måste jag spendera igen då.


Jävla skit-usa med sina fucking produktplaceringar (tror det är rätt ord i sammanhanget)
i alla serier. Jag kan inte stå emot.

Det värsta som kan hända är om jag ser att någon affär med följande godsaker:


Twinkie
Salt water taffy (bara för att Ross äter det i friends)
Cheetos
Vanilla Coke
Hershey bar
Pop tarts
Twizzlers
Alla deras frukostflingor (de onyttiga)
Explodo Pop som Letterman alltid gjorde/gör reklam för.
Spray cheese (Den är fan bland de värsta)

Det är alla jag kan komma på just nu.
Kommer ni på nån annan?
Om ni ens orkar klicka på kommentera, lata jävlar.

PS. Detta var inte ett av inlæggen på G. Detta var mest lite blaj.

1 comment:

Enevroev said...

Pop tarts/Pop tards är intressant. En klasskompis brukar köpa det av precis samma anledning som du. De värms vanligtvis i en brödrost, men det står även på paketen att om man inte har tid att stoppa dem i brödrosten kan man också värma den i mikron. 14 sekunder på full effekt.

Bara lite kuriosa. FETTOOOOOON!!!!