Wednesday, March 4, 2009

Vägrar

Jag tänker inte skriva ett nytt inlägg förns jag har fått minst femton kommentarer på förra inlägget. För det inlägget förtjänar så mycket uppmärksamhet.
Axels med för den delen.

Alla är så lata. Sitter där med era feta fingrar och klickar sönder datormusen, skrattandes.
Sen orkar ni inte ens skriva några få ynka ord.
Hur svårt kan det vara egentligen?

Oj vad jobbigt att man måste fylla i någon bokstavkombination! Stackars liten!

Ni får fan ta er tid att kommentera nån gång.
Var inte rädda. Jag kräver inte att ni ska vara roliga eller smarta.
Försök åtminstonde.
Jag hatar er. Speciellt Antons tjej.

Iofs har det bara gått en dag sedan inlägget, men ändå.
Fetton!

Annars var dagen bra. Jag lekte i bollhavet flera gånger.


PS. Jag har två bra inlägg på G. Tycker jag själv iallafall.

PPS. En ny omröstning uppe så att jag kan skriva ännu mer om saker ni vill läsa om.

No comments: