Wednesday, March 4, 2009

Long time no see, luckily.

Satte på popcirkus hæromdagen.
Tænkte att det skulle vara trevligt med lite slapp licens-tv.
Kristian Luuk och Per sinding Larssen i sina essen och iallafall en bra artist.
(två om man har tur). Vad hænder?
JO! Salem al fuckir var vad som hænde!

Dagen gick från att vara hærlig till att rasa som WTC.
Fast jag dog inte på flæcken utan var tvungen att ligga under all bråte och kvævas till døds av dammet. Sakta och plågsamt.

Ny frisyr hade han också.
Han hade lyckats med bedriften att få en fulare frisyr æn den han hade innan.
Det førstår jag inte. Hur lyckas han bli ænnu oskønare?

Jag førstår inte varfør jag hatar honom så mycket.
Har førsøkt flera gånger i bloggen att klura ut det men nu vet jag inte længre.
Musiken ær nasal och stulen. Han ær ful.
Musikgenren faller mig inte i smaken.

Det kan vara hans klædstil kanske.
Det hær "jag har konstiga klæder føre alla andra (tror jag) før att vara alternativ och gør det helt medvetet"-utseendet.
Eller "jag røstar på moderaterna men klær mig som om jag røstar på vænsterpartiet"-utseendet.
Jag vet inte.
Många andra artister/mænniskor som ser ut så har jag inte alls lika stora problem med.

Och att han kænns som en artist som inte direkt ær Mr Ødmjuk nær han når framgång.
Som på grammisgalan:
"Jag vann inte bæsta album, men då finns det nåt kvar att vinna næsta år"
Vem fan tror han att han ær?
Turligt nig betyder inte grammis någonting.
Feven vann ju en gång till exempel.

Det ær någon fasad alltihopa. Han ær inte ækta eller "egen".
han ær sækert en sådan artist som i smyg avskyr alla som laddar ner och kommer fira med saffransspæckadgåslever i ostronsås med vin från hitlers vinkællare om de blir fællda. Men han beter sig som om han inte bryr sig før att inte førlora sina fans. Beter sig som en man av folket men ser ner på oss nær ingen ser. Han tror inte att han ær bættre. Han vet!

Han ær girig och ær bara "in it for the money".
Vem tycker om någon som ær girig liksom?
Vi kør på den. Den får funka tills vidare.

Att sæga fuckir istællet før fakir ær jag før øvrigt en omskrivning jag ælskar och tycker att alla ska børja anvænda.

Før øvrigt ska ni ha en eloge før alla kommentarer på førra inlægget.
Jættemånga var det.