Thursday, March 19, 2009

Sjokoladesås

Svar till Kerstin:
Tack. Det smakar ungefær som den dær Cornettoglassen som inte ær rød.
Den med lite krossade nøtter på toppen.
Så blir den

Enerøv 1:
Ja! Skønt med Fittlipp och Kåt-j.
Kan behøvas lite gingerkids i campet.
Gløm før guds skull inte Hassan-bandet och de andra banden.
Vi kan gøra några nya också. Men Fatboy slims låt ær given.

Enerøv 2:
Jag har aldrig sett någon cohckladsås som stelnar på detta sætt.
Det bli liksom som hårda chockladbitar av det.
Jag ska okynnesæta lite sen.


Så fick man det sagt också...


Før øvrigt så suger Roskildes nya slæpp.
Social distorsion och Lil Wayne.
Jag hatar nær festivaler bokar Hiphop som ska headlinea.
Ska det va så ska det vara riktig hiphop som The Streets eller festhiphop som Beastie boys eller timbuktu.

Inte "Jag har diamantgrillz før 150 000 dollar i min æckliga mun før att visa hur rik jag ær"-hiphop. Fast nu ær jag glad varje gång de bokar skit eftersom jag inte ska dit. Kan de inte boka salem också?

No comments: