Saturday, March 14, 2009

M-festivalen

Jag erkænner att jag tænker titta på den ikvæll och att jag tittat på den alla andra helger. Grotesco och Petra mede ær bra.
Musiken som vanligt. Orka gøra saker på helgen.

Idag håller vi på hon med Operan och hon med grekiska.

Vi håller inte på Caroline æv Ugglas eller EMD. Vi håller definitivt inte på de dær jævla tøntarna som sjøng "hårdrock".

Det stod før øvrogt i aftonhoran att Ugglas hade sagt:
"Folk tycker jag ær æcklig".

Jag ær en man utav folket.

Ska unna mig efterrætt idag.
Glass kanske. Førmodligen blir det chips istællet. Som vanligt.

2 comments:

Anonymous said...

haha. melodifestival-tönt.
Nääär du kommer hem så är det bråk. Min hund är minst en 8:a!! ;)

Enevroev said...

Okej, jag tar tillbaka det jag skrev i Påskinlägget. Jag hatar dig. Du får jättegärna titta på Melodifestivalen, men du MÅ IKKE GILLE PETRA MEDE! Talanglös, skrikig och allmänt bögd! I HATE YOU! I HATE YOU!