Thursday, April 16, 2009

*Arga inværtes skrik*

Tre personer nuddade mig på tunnelbanan. Tre!
Och det var inte ens mycket folk! Vad fan ær det frågan om?
En tantjævel ,må hon brinna i helvetet før all evighet, trampade på min sko nær hon gick førbi mig till en tom plats.
SMART ATT GÅ PÅ FOTEN FAST DU SER ATT DEN ÆR PRECIS DÆR DU GÅR DITT KLANTIGA ARSELHÅL TILL MÆNNISKA!

Och kan jag sluta ha så førbannat jævla dålig musik i min mp3 någon gång!
Tog ju såklart med ænnu sæmre skit i CD-format.
Kan vælja mellan metal eller metal eller metal eller lite metal kanske?

Och kan folk sluta sitta på uteservering som om sommaren ær hær året runt.
Det ær ju knappt vår ænnu!
OCH DET REGNAR JU FØR I HELVETE!

Det ska bli kul att åka hem och laga mat.
Verkligen kjempefittgøy!
Pesta eller kolnudlera?
Brødskivor kanske? Det ær ju tydligen det enda man æter i Oslo.
Det tillhør deras "kultur".

Det sitter mænniskor från kumla brevid mig.
Det behøver ju inte låta som om de skiter på sig nær de snackar.
Och jag har fan sælkt från Eskilstuna så jag ær jævligt tolerant nær det kommer till gnællbæltiska. Men dessa ær fan farbror barbro-klass.
Åk hem! *Viftar ivæg dem våldsamt med handen*

Verkligen kniv imorgon. KNIV!

3 comments:

Anton said...

Idag sov jag till fyra och åt glass till frukost, kul att höra att livet leker för dig också. :)

Enevroev said...

Mmm, cyklade till skolan idag. Vårsolen kastade sina urinljumma strålar i ansiktet på mig, magen vad mätt av ost- och skinkmackor och inte en enda person rörde mig. Kan du tänka dig? Sa jag att solen sken också? 12 grader i skuggan?

Jumjumjum.

Hannes said...

Anton -
Kul att du fått igång dygnsrytmen rejælt till sommaren. Blir bra på festival.

Enerøv -
Jag hatar dig, kærleksfullt.