Saturday, April 11, 2009

FF

Detta kan man göra när ingen är hemma, i Oslo:

- Konstant nakenhet.
Vad man än gör så kan man göra det naken. Laga mat naken till exempel.
Den är ny.

- Gå på toaletten med öppen dörr.
Gärna naken också.

- Lyssna på musik med normal volym.
Och inte hörselskadelågt då Patrik går och sänker hela tiden eftersom han känner basen, säger han. Fan vad jag hatar Patrik ändå.

- Laga vilken mat som helst.
Utan en massa jävla kommentarer hela tiden.

- Komponera snusklåtar om Enerotherna på gitarren.
MMS:ade en till Erik som inte ens svarar. Aset.
Karl - säg åt honom.

- Äta chips till middag.
Vinägerchips och juice blev visst min påskmåltid igår.
Vinägerchips är för övrigt världens bästa chipssmak efter sourcream and pepper.

- Skita i att bädda sängen.
Fast det gör jag ju aldrig, men ändå.

- Känna på Patriks saker efter att man kliat sig på pungen.
Med flit dessutom. Roligast är när man känner på saker i Patriks skafferi.
Han kommer verkligen äta min pung nån gång då. Haha.


Kommer inte på mycket mer.
Där harnit.

5 comments:

Anonymous said...

du är sämst!

Kerstin said...

Nej, sämst är att vara anonym.

Hannes said...

Anonym var Julia.
Jag var med när hon skrev.
Och det var lite därför hon skrev det också.
Men tack ändå K. Du är min favorit av alla Kerstins jag känner.

K said...

Jag trodde det var anonympuckot så jag klev fram direkt! Got your back...

Enevroev said...

HJÄLPER VARANN ATT SUUUUGA KUK, SUUUGA KUK... osv osv.

Höll på att ramla av stolen. Satt iofs på ett säte i bussen, så det var väl ännu värre. KUL!