Tuesday, April 14, 2009

Kontaktannons

Søkes:
En manlig kamrat att gøra grabbiga grabbgrejer med.
Muskeldødare, fisa och vifta lukten mot den andres ansikte, se på fotboll och skrika mot domaren samt prata tuttar. Vi kan sitta och klaga på alla andra dessutom.
Du får gærna vara ful och fet också (typ som Erik) så att jag blir vackrare i jæmførelse nær vi umgås tillsammans. Eftersom alla killar blir CP nær de skaffar tjej bør du vara singel.
Icke-røkare men alkoholist ær en førdel.

Finnes:
En bitter jævel som har før lite manliga vænner i Oslo.
Jag gillar långa snooze-promenader i min illanluktande, obæddade sæng i mitt rum med smutsiga kalsonger på golvet.
Chips ær gott och øl tycker jag ær gott. Dricker gærna en eller två eller tio før mycket på en vanlig helg. Mina fisar luktar och min humor ær kul men bitvis sexistisk.
Kan finnas tendenser till obefogat hat mot vissa folkgrupper i min personlighet.
Typ pensionærer.
Så hør av dig! Jag har en æggfis på G.

Kram

PS. Carl fyller 21 år idag. Vem bryr sig, egentligen?

1 comment:

Eneroth said...

Sådärja Hannes, nu är du tillbaka =) Allt vore så mycket lättare om du kom hem igen!