Monday, April 13, 2009

Axels uppdrag

Min bror gav mig uppdrag på sin bloggeliblogg eftersom han har spärrar.
Det har inte jag och därför ska jag skämta lite om polismorden i malexander.
Vill bara påpeka att jag hatar dig Axel som ger mig denna prestationsångest.

Några Malexandersslogans:
Malexander - Ett klick sen är du fast.
Malexander - Shoot man, shoot!
Malexander - Bästa flyktvägen från Kisa
Malexander - 3+2=3 eller 5-2=3
Malexander - Vi gav skottår en ny betydelse
Malexander - Dödskul!

Kvantitet före kvalitet fick det bli.

Kommer ni på någon bra får ni gärna skriva den i kommentarfältet.
Nu får man vara anonym dessutom om man tänder på det.

Kram

3 comments:

The Artist Formerly Known as King Kolo said...

Jag hatar inte dig.

Anonymous said...

Men det gör jag =)

Hannes said...

King Kolo - Okej jag tar tillbaka.

Anonym - The feeling is mutual.
Det var engelska det.