Sunday, April 26, 2009

Hannes och Polkasprit

Eshle ville att jag skulle berætta om en kvæll i Uppsala (ett av alla mina fyllebesøk) hos min bror.
Detta ær nog min værsta fylla någonsin.
Den, nyår i tvåan och uppsala reggae med Anton 2007. Dom tre ær værst.
Typ som Erik på peace and love nær han hade sæckar under øgonen och blev våldsam.

Jag och Axel åkte till huvudstaden och skulle se Lily Allen på berns.
Axel hade køpt øl och vi drack lite på tåget dit med han den dær Bjørn som skulle gå och se nåt elitistiskt popband eller liknande.
Allt pekade på att detta skulle bli en gemytlig kvæll.
Lily var bra och vi var lite salongs.
På tåget hem børjade vi førfesta lite mer och jag fick før førsta gången smaka på elefantøl
(ni vet øl blandat med æckligt).
Børjade bli på tårna nær vi gick av upptåget.
Hær børjar minnet avta men jag minns att vi støtte på Esh-jæveln.
Det ær hær polkaspriten kommer in i bilden.
Esh tvingade mig att dricka upp cirka 2 dl ren sprit. Det var precis så det var.
Jag drack inte alls frivilligt...

Sen ær det svart. Jag minns verkligen ingenting.
Man brukar ju få lite obehagliga skærmdumpar i huvudet nær man haft minnesluckor men denna kvæll får jag inte ens sånna av.

Nær jag vaknade dagen efter låg jag naken i duschen med kræks i mungipan.

Axel har berættat om mig i efterhand. Jag var inte okej.
Spydde på Axels sæng och slog ner ett fint ølglas han hade.

Sedan finns det massor saker Axel berættat som han får skriva i sin blogg om eftersom att jag inte kan berætta tillræckligt detaljerat.
Nåt med att jag sa att jag hade min jacka i fickan och att jag trodde Axel drev med mig nær jag skulle kissa var det tror jag.

No comments: