Friday, April 17, 2009

Patrik - ketchupkung

Igår skulle jag køpa ketchup åt mig och Patrik.
Vi delar på det som om det vore vårt oønskade barn.
I børjan køpte vi billig first price-ketchup som hade en eftersmak av konstigt.
Nær vi sedan bestæmde oss før att det var vært att inte leva som judar længre uppgraderade vi till norges svar på felix. Idun heter de. Bøgnamn.

Igår tog jag mig æran att køpa ny ketchupflaska.
Nær jag såg att de bara hade flaskan i liten storlek ringde jag Patrik.
Jag kom med førslaget att køpa Heinz istællet(ni vet ketchupernas ketchup).
Det døg dock inte før finsmakaren Patrik.
"Den smakar ju lite mer typ grillat" sa han som om han vore værsta experten på ketchup helt pløtsligt.
Vilken jævla korkad sak att sæga, eller hur?

Vaddå intresseklubben antecknar? Vad menar ni?

No comments: